Alla inlägg den 26 januari 2009

Av claudia - 26 januari 2009 20:42

Åhhh!! Jag kollar nu på bonde söker fru bröllopet, Och känner att jag vill också gifta mig så.

Nu tycker jag att Daniel har rätt, han vill gifta sig stort och pampig. Förut ville jag inte det, tyckte att det var slöseri.  Men nu när jag kollar på bonde söker fru bröllopet, så vart det annat.

Även om det är lite ljölig så villl jag också en sån princessa bröllopet , så romantisk... åhhh, vad snnab man kan ändra sig hahahah, men det är ju fin. Jag tror att jag vile  en sån bröllop också , det är bara att jag inte vile aceptera det,  att jag kan vara tjejig och så,  :P

Jag kollar nu , shit nu kommer tårar ......

Av claudia - 26 januari 2009 19:59

Hej!

IdAG kom Louise med Mira för vi skulle ute och gå. Vi var ute ganska länge :), Maya  sov och sov, hon tyckte nog att det var härlig.  Sen kom vi hem och skulle värma oss lite med varmt choklad mmm det  var gott. Sen kom min amor och skulle äta lunch, det blev kottbullar med pasta, ganska enkel men gott.

Vid fem tiden åkte Daniel til jobben igen. Efter det  lekte Maya och jag ganska länge, för hon var på gång, hon har blivit lite vild , älskar att man håller på med henne, grejar , lyfta upp och ner och så. heheheh min lila princessa.

Sen kom Neo och Ak en sväng fika lite och så.

Och imon blir det mystyräffen. Mera fikaaaa..

Ha det gott

Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards