Alla inlägg under september 2008

Av claudia - 10 september 2008 10:53

Hola allihopa!

Tjock, tjock tjock! Man känner sig, magen är tung.. Och när bebisen rör sig så känns det så väl, nästan så att man kan ta på bena eller foten, det gör lite ont men det är så härlig man blir så glad!!!

Jag måste berätta det här.

 Natten till tisdag så hade jag väldig mycket ont i magen, tjärten och samandragning då och då  (falsk alarm) vi trodde att det skulle börja   då och Pappa Daniel var så orolig kolla tiden emellan och grejer, försökte få mig lung :).

Tyckte att det var så gullig,  han är så underbart ,när jag tänker på  förlossningen så känner jag mig säckert; för jag vet att han kommer att klara det fint och kommer att hjälpa mig mycket att ha han vid sidan om hela tiden innan våran lill bebisen kommer ut.

 Han är ändå så bra på att klara av stressen om man tänker på, när han jobbar på shell och är det mycket överallt, folk ,bilar, bensin telefon värsta kaos så är  han är lika glad och trevlig som vanlig och klarar av med kunderna  och allt så fin utan att själv stressa så att det syns eller att det blir stop, och det är något som inte alla kan -måste jag säga för det är svårt.

Av claudia - 8 september 2008 19:07

Vilken fin väder vart idag, solig, inte för kallt och inte för varmt, vart ute  och gick med Daniel  en sväng man orkar inte så mycket men det var skönt vara ute och gå lite.

 Nu är höst, en av finaste säsong i år, finaste färger, romantisk och pitoresk :)

Idag har jag grejat mycket tagit ut höst kläder och skor, tvättat putsat och bakat äppel paj för vi har så mycket äpple hemma. Någon som vill ha?

 Men nu ska jag ta och plugga lite körkortteori, något har jag blivit less på, för jag vill ha körkot nu men har gjort provet två gånger och sist fick 50, men det ät nog nåt fel på mig kanske. Känner att har svårt för den provet ja; men jag måste väl försöka tills jag har den. För körkot är ett måste!

Ha det bra.. kramar

Av claudia - 5 september 2008 12:02

Hola mis amigos!

Idag skulle jag vilja föda, Gud det är så tungt, svårt att sova på näterna och allt annat som ingår i den sista tiden av graviditeten, rädd för att det ska hända något med barnen.Man kan föreställa sig allt i onödan.

Och inte nog med det så är man så himla nyfiken  på hur kommer den se ut, i mina ögon så kommer den bli den vakraste, fast det som är allra vitigast och tänker mest, är att den kommer frisk!

Jag vill ha den i min fan idag, kunna gosa med den. Åh! Man måste ha tålamod vänta och vänta.....

Men nu måste ner och laga lite mat.

Ha det bra kram!

Av claudia - 3 september 2008 14:53

Min bror och Daniel på Pluto bar

Av claudia - 3 september 2008 14:51

Min Bror och jag på  pluto bar

Av claudia - 3 september 2008 14:48

Min lilla syster, Hon är så fin :)

Av claudia - 3 september 2008 11:09

LATINO BABY! ;)

Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards