Alla inlägg under augusti 2008

Av claudia - 31 augusti 2008 22:38

Av claudia - 31 augusti 2008 22:33

Hello!

 Idag hittade jag gamla bilder men vad rolig vi hade då!

Av claudia - 20 augusti 2008 11:04

Igår var vi i stan, KUl Daniel köpte skit snygga klädder, men han är väl inte gravid, sj så är jag för stor och tjock för att köpa nåt. Det är ändå onödig att köpa nu. Sen så är man för gravid för att gå runt och kolla, en shoppingrunda  liksom, shit det var så jobbig att typ stå i kö vid kassa för det blir fort hetvarmt! man får nästan panik man vill springa därifrån klä av sig eller hoppa in i en pool. Det är helt otrolig hur man känner sig när man är gravid för innan så frös jag av ingenting. Ja, men det ät bara 30 dagar kvar så nu på slutet kommer väl allt typ ont i ryggen i bäcken. m.m

Men när man ser bebisar då tycker man att de är så himla söta.. det blir nog så för mig när min bebis kommer fram, allt kommer jag och glömma. Shit blir nervös och bara tänka på det :& förlösningen. '

Ha det bra :)

Av claudia - 20 augusti 2008 10:54

År 2002, från vänster Claudia,Jenny , Lidia

Tillställning Hallowen

Kostim: Zorro`s flickväner ;)

 Vad rolig man hade då!

Av claudia - 19 augusti 2008 21:12

Hola hola a todos!

Idag gjorde jag värsta fynd tycker jag, köpte ett par bambuörhänge som hade sett på en tidning tyckte dom måste jag ha

Och så köpte jag en jätte söt lip gloss som ser ut som en muffins, skit söt!

Vd tjejig man har blivit nu när man är gravid, undrar om det är en tjej jag ska få då? mmmm





























































































































































































































































































Av claudia - 18 augusti 2008 12:11

Hej! gör inte så mycket idag. Men håller på med att planera baby shower som är tänkt ha den på fredag om allt gåe bra.

 På tal om de,t igår skulle kolla lite bilder på tårtor på internet till baby showern för få lite inspiration. Och vad hittar jag då?  detta bild, hahahaa vilken tårta. Ser ni vad det är för något, en Kvinna som föder

Ha det bra..


Av claudia - 13 augusti 2008 15:41

Hallo!!

Hej! Jenny jag vet att det ät inte bra att dricka Kaffe när man är gravid,  men en kopp nån gång gör inte så mycket för gränsen för gravida är tre kopp per dag och jag dricker bara när jag blir sugen, typ nånn gång i månad, desutom dricker jag kaffe au lait, fast min egen version som är en halv deciliter av kaffe resten mjölk :). Men du har rätt..


Hej! Carro, Vad mysig måste det vara med tvilligar, vill se bilder eller kanske träffa de ska ha en baby shower snart då kanske. Åhhhhh jag vill ha min nu ja!!. Ja, jag har fått  lite mage hihihi.


Av claudia - 5 augusti 2008 22:19

Idag var vi i stan skulle köpa mera grejer till bebisen,för man glömmer alltid bort något eller så hitta man inte så måste man ju åka igen, men det är väl rolig det.

På tal om att köpa bebis grejer..

Det var en gång en kvinna så tillmig att jag  inte kunde köpa kläder nu för att jag inte visste könet på barnet, Va! det var konstig påstående tyckte jag.

 Men varför ska det så?

Jag tycker absolut inte att det ska vara på det viset, jag använder grönt färg, inte för att jag inte vet könet utan för jag tycker att den är härlig,glad färg som påminer om naturen, även om jag visste, hade jag använt samma färg ändå. För det blir ju samma konstig sak med leksaker de flesta hushåll leksaker som spis, damsugaren och sånt, oftas är de i rosa färg, var fördå? Är det bara flickor liksom eller vadå?

Ha det bra

Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards