Alla inlägg under juli 2008

Av claudia - 29 juli 2008 23:09

Här är jag efter sju månader, när jag var i Nicaragua efter typ två veckor och lite till gjorde jag en graviditet test för fick aldrig mens där, då fick jag positiv men jag antog det nästan för Daniel och jag planerade det :), sjunde månad i graviditetet.

Av claudia - 29 juli 2008 22:50

Hola !

Havet, sol, värme, sand, kompisar, hemma, Just Great!!


Av claudia - 29 juli 2008 22:35

Hahaha vad skönt det var! Alla skulle jobba dagen efter men det är ingen stop för att fira att man har kommit;).

 Här har de betalad en Mariachi som skulle sjunga och spela till mig, mycket vanlig de går runt där mellan bord där man sitter och väntar tills nån hyr dom det är trevlig och billig. Men det var inte bara de utan min kusin med hon bruka bjuda på sig själv, hahaha. Oj vad mycket öl vi drack :)

Av claudia - 29 juli 2008 22:25

Här är vi och firar New year med kusiner och kompisar fast i detta bild så är det bara 3 som inte är kusiner. ;)

Av claudia - 29 juli 2008 22:07

Hej! Här är jag igen!

Sist jag skrev var när jag skulle till Nicaragua, jag gjorde det och det var skit kul, det var bara synd att mi amor(Daniel) kunde inte följa med men det ska vi göra sen.

Underbart åka till sitt hemland efter 4 år, kändes konstig men underbart.. lång resa nästa ett dyng men som tur så älskar jag flygga så det var inte svårt att sitta i en flygplan 11 timmar utan att lande från London till Miami för london -Sverige och Miami-Managua var korta, hade inte trokig för åkte med brorsan och med han har man aldrig trokig.

Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards