Alla inlägg den 23 januari 2009

Av claudia - 23 januari 2009 21:57

Idag har jag tok städat hemma , igen men sån är jag ;);Fast jag måste erkänna att jag har börjat lärt mig att strunta i det ibland.

Efter städning kom Daniel hem, Och var vi alla tre tillsammans, då är Maya som lykligast. S

en vid sex skulle Maya lägga sig och sömnade nästan på en gång, hon var väl trött med allt lekande och sjungande. Idag laddade jag massor med barn spansktalande låtar, hon tycket att det var rolig.

 Sen åkte Daniel till Annis och Johan med Ak och kicken. Jag kände mig ganska trött efter allt städande. Dom skulle basta , bada och dricka öl kanske ;). hhihihi

Jag tittar på tv nu. Har nyss varit uppe till Maya och matat henne, Åh det är så mysig.

 Även passar jag på att hålla henne en liten stund till och pussa och lukta på lilan, min lilla hjärta. Hon är det största jag har, hon är mitt liv :).

Ha det gott


Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards