Alla inlägg den 8 januari 2009

Av claudia - 8 januari 2009 21:00

Imorgon ska vi åka till kälen. Vad mysig det ska bli!

Ak , kicken och Neo följer med , vad rolig  med sällskap. Annars gillar Daniel och jag ditt för vara ensam och ifräd från allt.

Daniel har fått låna Pelles skoter.(snällt av han)  Så det blir några skoter tur , sen äta gott ( den typiska tacos ) spela spel.

Vi få se hur måmga väskor tar vi med oss den här gången.Det är så lustig att vi är bara tre eller två och ett halv hihihi och har otrolig mycket med oss varje gång vi ska åka iväg . Det ser ut som att vi ska vara borta för typ en månad. Men tror inte att vi är ensam om det.

Här är det vi ska , väldigt fin :) Och man kan verkligen slappna av, vet inte varför för det är inte så lång ifrån hem men ändå borta, men man iallafal slipper det allt måste när man är hemma. Fast just nu vet jag inte om jag kan slappna av, har så många tankar som bara flyger runt i huvuded. Tankar om drömhuset, om vi kan ha den drömhus som vi vill, en  bättre liv för  min lilla familj. Åhhh hoppas att vi får det som vi vill. Ha det gott!

Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards