Alla inlägg den 25 januari 2009

Av claudia - 25 januari 2009 22:44

Vad är det för jävla stereotyper!! Helvetes..

Ååååh, blir så irriterad när jag ser på tv eller modevisningar , pin smala modeller , men alltså verkligen smala man ser för fan hela ryggradenju .

 När jag tänker vilken stress de lägger på oss som har kött på kroppen mest nu när man har fått barn.

 Men det värsta är att, jag kan iallafal tänka lite efter. men små tjejer kan vara ibland dom mest sårbara , på grund av osäkerheten i tonåldern.

Jag som själv har en dotter, blir orolig , vad ska hon se upp till som förebild, liksom en dum i huvudet som äter ett sallads blad för hela dagen och väger 30 kilo.

 Jaja Man få se till att hon inte gör det.

Ha det gött

Ät hälsosam!

Av claudia - 25 januari 2009 21:54

Daniel och jag smakade soja glass en gång , tack vore Kim , och nu älskar vi den, skit gott och nyttig.

Nu ska vi försätta kolla på filmen Get smart, A Fanny one :)

Av claudia - 25 januari 2009 20:06

Idag städade igen hahaha, nu får jag ge mig, ;P men idag var man faktiskt tvugen.

Mat!!, Gud vad hungrig jag var idag, han inte äta frukost, sen vill man inte äta emellan, så väntade till kl 18, då åt vi skit gott, det blev fajitas, riktig goda.

Sen vid sex tiden kom Angi med en rolig grej, en halsband med en snäcka alltså en shell snäcka. Tack Angi. Shell brudar hihhihihi

Maya som vanligt snäll och mer roligare för varje dag , hon får mig att skratta mycket min lilla skatt.

Ha det gött!

Av claudia - 25 januari 2009 07:52

Godmorgon..

Idag är jag dötrött,  Maya vaknade flera gånger inatt, sen vid fem tiden var hon vaken sen sömnade hon till sju, man sov ju lite då också. hihihi

Man har inte haft sov morgon i 4 månader elva dagar ,  Men jag älskar att vara men henne på morgonen, sjunga till henne och leka då. Läste på nån bok, om att på morgon är bebisar mest som svampar. så det är viktig

 Men hade varit skönt och haft en sovmorgon nån dag av alla de 4 månader elva dagar. För även om hon sover hela natten man vaknar för ska titta till om hon har täcken, för hon brukar sparka av sig den, men även om hon vaknar och sömnar om,  sömnen störs ju ändå.

 Nåja, nu ska jag ta kafe medans Maya ligger i sin lekmatta och lysnnar på barmusik på spanska, som vi brukar sjunga.

Ha det gott

Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards