Alla inlägg den 22 januari 2009

Av claudia - 22 januari 2009 21:44

Ikväll var Ak och jag på africans moves, skitkul! men shit vilken kondis man har , förut så tränade jag nästan hela tiden, typ.

 Men men, en graviditet och alla kilo och fel ätande lämnar snnabt sitt spår. Jag som åt nyttig före graviditeten och var mycket nogga med det. Det var nån som sa : " ska ni börja vara nytig också" Kommer inte ihåg, Sen tänkte jag.

Det har ju jag alltid varit, förutom i graviditeten. Det kan man inte riktig räkna för ibland vart man sugen på typ, vispad grädde! och man kan inte sluta tänka tills man får det. Hallå! jag hatar grädde annars;) hahaha så är det med graviditeten.

 Den enda jag har haft kvar och inte ändrades i graviditeten var, att jag kan inte dricka läsk, kan hända men sälla. Ett glas och sen är det nog för jag vet att jag mår dålig efteråt. Å så är det super söt. 

Nåja, gå ner i vikt är inte det lättast men det jag  ska göra :)

Ha det gott! ;)

Av claudia - 22 januari 2009 16:06

Hej hej!

idag Åkte Maya och jag med Neo och Ak till Ånge för vi skulle fika på den nya cafén. Aks Mamma och morbror följd med också.

 Caféet är fint och mysig. Själva cafét var väldigt gott, det var inte så stark och inte så svagt det var perfekt , annars brukar den var väldigt . Jag tog en kafé alu`it( eller hur stavar man det?) och istället för bulle vart en havs sallad och allt gick på 65 kronor, billigt va?  Medans vi fikade  Ak och jag  pratade om att, det hade varit perfekt med ett Café i fränsta. då hade man någonstans som man kunde träffas och fika mer en mamman träffen ;).

Nåja, det var  trevilg idag och väldigt fint väder, så man var ute och gick  också i Ånge-

Ha det gott


Presentation

Omröstning

Hur ska bröllop vara?
 Pampig
 Enkel
 Ingen bröllop alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards